De kracht van performance marketing: resultaten die tellen

De kracht van performance marketing: resultaten die tellen

Online Marketing

In de snel veranderende digitale wereld is het voor bedrijven essentieel om hun marketingstrategieën voortdurend aan te passen en te optimaliseren. Een van de meest effectieve benaderingen die bedrijven tegenwoordig gebruiken, is performance marketing. Deze vorm van marketing richt zich op meetbare resultaten en biedt bedrijven de mogelijkheid om hun investeringen nauwkeurig te volgen en …

Succesvol Adverteren met SEA: Tips, Strategieรซn en Best Practices

Succesvol Adverteren met SEA: Tips, Strategieรซn en Best Practices

Online Marketing

Search Engine Advertising (SEA) is een vorm van online adverteren waarbij advertenties worden weergegeven op zoekmachines zoals Google, Bing en Yahoo. Deze advertenties verschijnen boven of naast de organische zoekresultaten wanneer gebruikers specifieke zoekwoorden invoeren. SEA maakt gebruik van een pay-per-click (PPC) model, wat betekent dat adverteerders betalen elke keer dat iemand op hun advertentie …

Inbound Marketing: De Ultieme Gids

Inbound Marketing: De Ultieme Gids

Online Marketing

Inbound marketing is een moderne marketingstrategie die zich richt op het aantrekken van klanten door middel van waardevolle content en ervaringen die zijn afgestemd op hun behoeften. In tegenstelling tot traditionele marketingmethoden, die vaak als opdringerig kunnen worden ervaren, draait inbound marketing om het aantrekken van klanten door hen te helpen en te informeren. Dit …

Beveilig je online accounts met Two-Factor Authentication (2FA)

Beveilig je online accounts met Two-Factor Authentication (2FA)

Cybersecurity

In de digitale wereld van vandaag is het beschermen van je online accounts van cruciaal belang. Van sociale media tot e-mailaccounts en zakelijke platforms, onze digitale identiteit wordt steeds vaker bedreigd door cybercriminelen. Gelukkig zijn er verschillende maatregelen die we kunnen nemen om onze accounts te beschermen, en één van de meest effectieve daarvan is …

WordPress Update 6.7: Wat Kun Je Verwachten van de Nieuwe Features?

WordPress Update 6.7: Wat Kun Je Verwachten van de Nieuwe Features?

WP Update

In deze blog ontdek je de belangrijkste nieuwe functies van WordPress 6.7, waaronder de Zoom Out-modus, automatische HEIC-naar-JPEG conversie en uitgebreide blokbindingen. Leer hoe deze updates je werk in de editor vereenvoudigen en optimaliseren voor een snellere, meer flexibele website-ervaring.

WordPress 6.2: Browse modus, Style Book, verbeterde navigatiemenuโ€™s, nieuwe APIโ€™s en nog veel meer

WordPress 6.2: Browse modus, Style Book, verbeterde navigatiemenuโ€™s, nieuwe APIโ€™s en nog veel meer

WP Update

WordPress 6.2 “Dolphy” is uitgebracht, en het is tijd voor ons om te verkennen wat er allemaal nieuw is in alweer de eerste release van 2023. Met WordPress 6.2 komen we in de laatste fase van fase 2 van de langetermijn roadmap voor de ontwikkeling van Gutenberg, en verlaat de blokeditor officieel de bètafase. Deze …

WordPress 6.1: Misha – Een symfonie van vernieuwing

WordPress 6.1: Misha – Een symfonie van vernieuwing

WP Update

WordPress 6.1, liefkozend ‘Misha’ genoemd naar de getalenteerde jazzpianist Mikhail Misha Alperin, is nu beschikbaar voor download. Dit is de derde grote release van 2022, en het belooft een harmonieuze mix van functionaliteiten te brengen. Op het moment van de release draait al 43% van alle websites wereldwijd op WordPress.

WordPress 6.0: De nieuwste features onder de loep

WordPress 6.0: De nieuwste features onder de loep

WP Update

WordPress blijft evolueren, en de nieuwste grote update, WordPress 6.0, is hier om ons te verrassen met 14 opwindende functies. Gelanceerd op 24 mei 2022, draagt deze versie de naam ‘Arturo’ ter ere van jazzmuzikant Arturo O’Farrill. Deze update zit boordevol veranderingen en verbeteringen die jouw websitebeheer naar een hoger niveau tillen.

Doelen van je website of webshop meten in Google Analytics

Doelen van je website of webshop meten in Google Analytics

Geen categorie

Elke website heeft een doel nodig. Een doel kan zijn het verkopen van een product of dienst, offerte aanvragen, contact opnames of klanten naar je fysieke winkel trekken. De meeste van deze doelen kan je meten. Door het meten van deze doelen krijg je meer inzichten in het proces dat je bezoeker aflegt alvorens over …